20 Ekim 2007 Cumartesi

EksiSözlük'te HP Hakkında Bir Kaç Yazı

"aldigim hp pavilion dizustu bilgisayar 3 ay sonra bozuldu. servisten verilen bilgiye gore hard disk ve iki adet ram'im yandi. servis bilgisayarimi 40 gun icinde onaramadi ve bana parami geri odedi. bundan sonra hp marka bir urun alacagimi sanmiyorum ama urunun yenisi istemeyip parasini iade etmelerini istememe olumlu yanitlari ve cok kisa sirada para iadesini yapmalari beni cok memnun etti."

"pavillion serisinde, genelde hp firmasının laptop uretimindeki basarısızlıgı artık ust noktaya ulasmıstır..daha oncede hp kullanıyordum ama anamı aglattı resmen, sonra gittim hata bendedir belki diye guvendim hp'ye ve pavillion aldım bir adet..core duo filan die hem..ama suan kim yaptıysa bu aleti, pc'mi kullandıgım her saniye sulalesine selam gonderiyorum.."

"isısıyla elinizi, parasıyla cebinizi yakan, çok ısınınca kapanıverip cinnet geçirten aletlerin yaratıcısı firma.piliyle bir bölüm dizi bile izlenmiyor, kumandasını nerelerine soksam az gelir."

"dis gorunuse aldanmamayi bir kez daha ogreten makinadir,
almayin efendim.
benim cektigimi cekmeyin,
acilirken harddisk tanimamalar, 70 deneyiste bir kere acilmalar, hoparlorlerin temassizligi, alev gibi yanmasi...
bitmiyor efendim bitmiyor,
bir ariza daha verirse ortadan ikiye bolmeyi planliyorum kendisini..."

MÜHENDİSLİK FACİASI

"geçen sene 2.5 saat şarj ömrü olduğunu bas bas bağıran seri reklamlarına kanarak alınmış bulunup daha 20 dakikayı göremeyen ürünün, ilgili teknik servisine gidildiğinde teknik servisin bile "yok biz de hep şarjda kullanıyoruz max. 45 dakika çalışıyor" demesi dumur iken, diğer teknik servis elemanının "zaten 2.5 saat şarj ancak hiç bir işlem yapmadığınızda dayanır" demesi ise gerçek faciadır...

benim 2.5 saat boyunca hiç bir işlem yapmamak için laptopi açık tutacağım ve hiç bir işlem yapmadığım 2.5 saat için tüm gece aleti şarjda bırakacağım varsayımı ise pazarlamada kazıklama dehası olsa gerek... "

emeği geçenlerin allah bin belasını versin kardeşim... budur...

www.eksisozluk.com dan alıntıdır.

16 yorum:

Arzu dedi ki...

http://arzukaner.blogspot.com/2008/08/hp-servis-rezaleti.html

Adsız dedi ki...

katılıyorum bendede bir pavilion var almaz olaydım, dayanamayıp birde kendim açtım şimdi gönderemiyorumda teknik servise..
Batarya 10 dk gitmiyor.

Adsız dedi ki...

HP markası ile şöyle bir bilgi verebilirim.
2005 yılından bu zamana kadar 3 adet laptop'unu aldım. 2'si arızalı çıktı. birinde ölü piksel ve açılmama sorunu oldu. Açılmama sorununda, sadece Ram'den kaynaklanan bu hatayı tüm anakartı değiştirerek çözdüklerini iddia ettiler.

Diğer 2'nci laptopumda yaşanan olay ise şuydu: eğer yurtdışından hp laptop aldıysanız garantisinin türkiyede işlemeyeceği gerçeğidir.
Çok ilginçtirki izmir'de kullanıcı servisine götürdüğümüzde "abi yurdışından bunların yedek parçaları dahi gelmiyor demeleri idi" yine 444 71 71 no'lu telefonu aradığımda teknik işlerden anladığını söyleyen eleman, ismi yılmaz'dı sanırım, ile aramızda şöyle bir konuşma geçti.
Sorum: Ben bu laptopu dünya çapında garanti ile burada tamir ettimek istiyorum.
Cevabı şöyle: Yurtdışından aldığınız hp'nin gümrük işlemleri nedeniyle yedek parçası türkiyeye getirilemez. Yani tamiri mümkün değildir.
Bu cevap üzerine, garanti dahilinde ama ben parasını vererek tamir ettirmek istiyorum dediğimde cevap yine olumsuz oldu. Üstüne üstük yani bu bilgisayar öldü mü şimdi dediğimde; - evet öldü - demesi idi:)

Sonuç: HP için dünya çapında garanti türkiye'de geçersizdir.
Bu konuyla ilgili almanya ve amerika temsilciliklerine şikayet mektubu gönderildi fakat sonuç alınamadı.

Diğer bir tecrübem ise çok ilginç bir rastlantı. Bozulan hp'nin yerine yeni bir marka laptop almak için izmir forum bornovadaki sony baisine girdim. Biraz konuşmadan sonra satıcının daha önce hp'de çalıştığını öğrendim. Ve bana şöyle dedi: Hp'den uzak durun! Geçen hafta izmir bölge müdürüne sony vaio laptop sattığını belirtti. Gerisini siz düşünün...
HP, ciddi bir sorumsuzluk ile Türkiye'de YÖNETİLEMİYOR!..

Adsız dedi ki...

http://www.uludagsozluk.com/k/hp-pavilion/
2 yil icerisinde verdigi 12 arizadan sonra talep etmeme ragmen makineyi degistirmeyerek, surekli problem cikaran yetkililerinden bunalarak, dava acmam ile ankara 3. tuketici mahkemesi tarafindan ayipli urun sayilan bilgisayar serisi. parami yasal faizi ile birlikte alacak olmanin gururu icerisindeyim a dostlar.

Adsız dedi ki...

hp alan gafamı sikeyim ya..hayırlısıyle bi kırsam su laptopuda 256 ram olan eski masaustu pc mi kullancam..hp sen bi orospu çoçuğusun yanlış anlama..

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglık. bir pavilion magduru olarak size cok tesekkur etmek istiyorum.

Unknown dedi ki...

HP ile ilgili sorunlar(lütfen Yazın)


2. el bir hp Plotter(ticari bir ürün) aldım, ilk gün arızalandı, Tüm servisleri (yetkili yetkisiz) aradım. Sorun şu, hiç bir servisinde ürün parçaları yok, size 4 hafta ile 20 hafta arasında gelebileceğini söylüyorlar; oda garanti değil. Fiyatlar farklı farklı(yetkili servislerde) ve çok fahiş. Hp ana merkezden başka çareniz yok! işte olayın en can alıcı noktası.
Sadece 1 arıza(tek parça) için 1000 TL istiyorlar. (Aldığım ürününün 2 el fiyatı 2000-3000 TL). Parça olmadığı için yetkili ve yetkisiz servislerde, HP' nin servisini kabul etmek zorunda kaldım.Parayı önceden nakit yatırmamı istediler. Çok şaşırdım, arızamı yapmadınız ki dedim, işinize gelirse yaptılar. Mecbur yatırdım. Bunun doğru olmadığını kendilerine anlatmaya çalıştım. Ama ne fayda; Teknisyen arkadaş parçayı getirdi taktı, makina ikinci bir hata kodu verdi, olmadı yani, 2 hata kodu için bir 1000 TL daha yatırmam gerektiğini, teklif istememi söyledi. Bende kabul etmedim makinayı bu fiyata aldığımı ve onlardan öncede masraf yaptığımı söyledim. Para iadesi yapılacağını belirtti . Fakat 10 dk. sonra beni aradı ve yol ve servis parası kesileceğini belirtti. Hp yetkilileriyle görüştüm ama bunun doğal olduğunu söyledi.Sözleşmede böyle bir madde olmadığını, bana böyle bir beyanlarınında olmadığını söyledim. Fakat sorunumu çözmek yerine, benimle polemik yapmayı seçtiler. Peşin Alınan ücretimin tamamının iadesini yada hatalı üretim cihazlarının arkasında durmalarını talep ediyorum.

dfsdfg dedi ki...

ANKARADA BİR YER BULDUM ISNMA SORUNU KLAVYE VE HAPORLÖR DEĞİCEK
TEL:0312 417 04 18

ARAYIN PAVİLİON MAĞDURLARI

Adsız dedi ki...

Αԁmiring thе hагd ωorκ you put іnto уоur ωebѕite and in depth
infoгmation уou ρгovide. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the samе unwanted rehashеd information.
Wondегful reaԁ! I've saved your site and I'm adԁing yοur RSS
feеds tο my Goοglе аccount.


Heгe іs my blog; Remaining in Madrid Hotels

Adsız dedi ki...

I’m not thаt much of a onlinе reаder to be honest but your blogs really nicе, keep іt up!
I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Many thanks

Here is my blog - Assess resort prices

Adsız dedi ki...

I аm in fact ԁеlightеd tо гeаd this web ѕіte
pοѕts ωhich includes tons of usеful
facts, thankѕ for ρroνiding these ѕtatistics.


Alѕo vіsit my ωеbsіte Search Savings Motels prices

Adsız dedi ki...

Why рeople still use tο read newѕ papers when in thiѕ technological globe everything is existing on wеb?


Alѕo vіѕіt mу web-site .
.. Shanghai Motels Lessen The Price Range

Adsız dedi ki...

Hi! Quick questiоn that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my apple iphone. I'm tryіng to find а tеmplate or plugin thаt might bе able to сοrrect this iѕѕue.

If you have any suggestions, ρlease share. Many thanκs!


my web-ѕite; Low cost Hotel Specials - Uncover terrific lodge charges though planning the proper reservations at the greatest resorts

Adsız dedi ki...

Howdy! This blog post could not be writtеn much bеtteг!
Loοking аt this poѕt remіnds mе of
my previous roommate! He continually kеpt ρгeаching abоut this.
I'll forward this article to him. Pretty sure he's going to haѵe а
gooԁ reаd. Μаny thanks fоr sharing!


Feel freе to ѕurf tο my web sitе - http://bit.ly

Adsız dedi ki...

Hello I am ѕо grateful I found уouг site,
I reallу fοunԁ yоu by mіstaκe, whіle
I wаѕ sеarching οn Askjeevе for somethіng elѕe,
Nonetheless I am herе now and would just like to ѕay kudos for а remaгkаble pоst аnd a all гоund enteгtaining blog (I alsо
love the theme/dеsign), I don't have time to read it all at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the fantastic job.

Feel free to visit my homepage: bit.ly

Adsız dedi ki...

Genuinely no matter if sοmеоne dοesn't be aware of afterward its up to other visitors that they will help, so here it takes place.

My homepage; Geneva Lodges - Low-priced Motels For A Restricted Spending budget