19 Ekim 2007 Cuma

Sikayetvar.Com dan Seçmeler

Öncelikle şunu söylemeliyim ki 1000 küsür şikayet arasından anca üsttekileri seçebiliyorum. Herkes HP ve HP ye ait Pavilionların ve bunların desteğini yapan HP-TÜRKİYE nin ne olduğunu görsün.

HP Notebook Bir Aydır Parça Bekliyor

17.09.2007 tarihinde arızadan ( aşırı ısınma, pilinin bozuk olması, ekrana görüntü gelmiyor ) dolayı teknik servise tamir edilmesi için verdiğim Hp pavilion dv6189eu modelindeki notebookum için her aradığımda "parça bekliyoruz. " cevabını duymaktayım.

Hp gibi güçlü bir markanın stok maliyetine katlanmamak adına müşterilerinin iş gücü kaybını göz ardı etmesine anlam verememekteyim. Lütfen bu markayı tercih ederken bunu göz ardı etmeyin.^^

6 yorum:

theMehmet dedi ki...

Arkadaşlar mesajlarınızı ibretle okuyorum. Ben bir HP mağduruyum. Servis ile yaşadığım problemleri burada ayrıntılı bir biçimde yazmayacağım çünkü artık midem kaldırmıyor inanın. Dün HP ABD'ye CEO'suna mail attım, bizimkiler kadar duyarsız olmayacaklarını ve cevaplayacaklarını düşünüyorum.

Sevgili arkadaşlar, facebook'ta "HP Pavilion Sufferers in Turkey" adında bir grup açtım. Lütfen buraya üye olunuz. Bunu da ABD merkeze yollayacağım, bu tür topluluklar küresel şirketler için önemlidir, dikkate alınmamız için bir şekilde toplanmamız lazım, hem bu sayede HP'ye karşı yasal başvuruda bulunabilecek arkadaşlarımız için bir istatistik bilgisi olarak kullanılabilecek bir veritabanı da oluşturmuş oluruz.



Lütfen üye olun facebook'ta "HP Pavilion Sufferers in Turkey"



Teşekkürler ve geçmiş olsun, iyi (HP'siz) günler dilerim.

adnan dedi ki...

slm arkadaşlar benimde hp pavilion aldım ve acılışta sıkıntı yaşıyorum bazan acılıyor bazan acılmıyor neyapmalıyım yardımcı olursanızz sevinirim

Adsız dedi ki...

amına kodugumun ülkesinde tüketici hakları diye bişey yokki..hp sikti bizi resmen aldı paraları cebe indirdi simdi gergün amerikadaki teknisyenlerine chatde küfür ediyom..mahkemeye versinlerde analarını sikecem hepsinin

Adsız dedi ki...

Hp pavilion verdiler Türksel kampanyadan aldıktan 3 ay sonra ekran gitti.Teknik servise habe verdim ekran kartı yanmıştır dedi bu nasıl bir rezalet üstelik VİSTA İle çalışıyor.

Adsız dedi ki...

Yıllarca Toshiba dizüstü bilgisayar kullandım. 6 yıldan sonra halen sağlam ve çalışır vaziyette. Bir Hp pavilion aldım 7 ay evvel. Tuşları dökülmeye başladı. Açılırken beklemeniz gerekiyor. Sayfa açarken yine beklemeni gerekiyor. Sözde son teknoloji süratli bir dizüstü aldık. Ama kagnı çıktığını hiç bir şekilde kabul etmiyorlar.

Adsız dedi ki...

ucuz diye G6 model bir laptop aldım almaz olaydım..alet resmen yanıyor arkadaşlar..3 fanlı bir soğutucuyla kullaanıyorum,fanların gürültüsü,aletin kendi fanının gürültüsü laptoptan nefret ettirdi beni..1 saat ancak kullanabiliyorum sonra crashh!..Kaplaması döküldü onu sineye çekebilirim ama şu yumurta pişirme kıvamında ısınması ve sonrsında çökmesini nasıl çözeriz bilmiyorum..Bundan önce toshiba kullanıyordum onda asla böyle sorunlar yoktu..