19 Ekim 2007 Cuma

HP Bilgisayarımın Giderilmeyen Sorunları!

Temmuz ayının ortalarında HP Pavilion marka laptopumu çok ısınıp kendini kapattığı için servise verdim. Bilgisayarım 3 hafta bekledikten sonra geldiğinde başka sorunlar çıktı (teknik servis bilgisayarın ana kart ve fanını değişmişti). Bilgisayarımı 5 saat kullandım ve bilgisayar takılmaya başladı. Usb girişleri çalışmıyordu ve bilgisayarım yeniden başlat dediğimde bir daha açılmadı.

Bilgisayarımı aldıktan bir gün sonra tekrar servise verdim. Yine 3 hafta bekledi ve bana bilgisayarımı alabileceğime dair mesaj geldi. Ben Ankara'da öğrenci olduğumdan abim bilgisayarımı almaya gitti. Oradaki adam bilgisayarı denediklerini ama bilgisayarın açılmadığını, ses çıkardığını söylemiş. Bu kadar rezalet olmaz. Bu bilgisayarı İstanbul�dan tamir edildi çalışıyor diye gönderenin bilgisayar bilgisinden ve iş ciddiyetin şüphelenmemek elde değil (şunu da unutmadan söyleyeyim bilgisayarım ilk servis macerasından geldiğinde üzerinde çizikler vardı).

Şu an bekliyorum. Bilgisayarı teslim almadığım için tamir sözleşmesi halen bende. 30 işgününün dolmasına az kaldı. Para iadesi talebinde bulunacağım tabi. En güvendiğim markanın böyle yapması tüm güvenimi yok etti. Bir daha HP laptoplar mı? Asla.

Ben Ankara Hukuk Fakültesi�nde öğrenciyim. Hocalarımla da görüştüm 30 işgünü dolup da para iadesi olmazsa ki umarım olur, hukuki yollara başvuracağız. Son olarak bu şikâyetimi gören bir yetkili benimle temasa geçerse sevinirim. Birde HP laptop alırken 3 kere düşünün.%

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaslar sızlere ibretlik bi olay anlatmak istiyorum hp servisi ile ilgili..gecen yazın antalyadan pavılıon dv6805et model bı laptop aldım ılk 5 ay cok ıyıydı sonradan kapanmaya basladı kendılıgınden ve istanbul data markete gonderdım kargo ıle garantı bazında..ve 30 iş gunu ıcerısınde parca beklenıyor ıle oyalandım sonra yeni urun talep ettim mus.ılıs. kordınatoru nurcan hanım ılgılenıyormus sozde bana o donecek nurcan,gozde,yasemın bunlar uydurma ısımler bence forumlarda okudum sızlerın yorumlarını..neyse tam 80 gun oldu hala ses yok her aradıgımda 3 gun ıcınde donecek durumun acılıyetını bıldırıyorum ben ıle kapanıyor telefon veya mesaısı baslamadı, ogle yemegınde vs oyalama taktıklerı..son olarak cuma gunu sabah ılk kez babam aradı sinirli bi şekılde ve dırettı ılla da yetkılı dıye sonra nurcan hala yok gozde baglandı o da binbir ugrasma sonucu ile babamın saymadıgı sey kalmadı meclısten tuketıcı hak komısyonuna gıtcem ve basında aksam rezıllıgınızı ızlersiniz falan dıye konustu hemen mailim istendı ve yenı urun formu geldi imzalayıp hem fax hemde mail ile gonderdım..gelıp gelmedıgıni aradım teyıd ıcın yıne nurcan okuyolar babama verdım o yıne haşladı baya sonra tamam gelmiş dediler bayramdan sonra 7 gun ıcınde urun kargoya verılecek dendi bakalım artık..arkadaslar sızden rıcam herkese ıletın yakınlarınıza arkadaslarınıza dostlarınıza KESİNLİKLE HP ÜRÜN ALMASINLAR..HP GARANTİDE TAM BİR REZİLLİĞİN DANİSKASI..BUNU YASAYAN BİLİR...İYİ GUNLER.. :-(

Adsız dedi ki...

Bende tam aksine Hp'nin garanti servisinden oldukça memnunum. Tek bir telefonla gerekli formu internet üzerinden doldurdum, kutusuna koydum, kargo görevlisi geldi kapımdan aldı hiçbir ücret ödemedim, servisteki tüm işlemler mail olarak ve sms olarak geldi, yanii her kademede bilgilendirildim ve yeniden kapıma kargo bilgisayarımı getirdi ve yine tek kuruş ödemedim. Hp' servis konusundan kesinlikle çok başarılı bende bunu yaşayıp gördüm..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bendede bazı sorunlar oldu Hp DV6 var bendede
laptop garanti sürecindeyken kapağı aralandı(kesinlikle benden kaynaklanan bişi değil düşürme sert kapatım açma vs. olmadı)servise verdim 260 tl fiyat çıkarttılar.Yaklaşık 1-2 ay öncede garantisi bitti ve şimdide şarj etmeme sorunu çıktı ya adaptörde yada pilde bişiler oldu yani sürekli problem bu hp.Almayın aldırtmayın kısacası :)

Adsız dedi ki...

daha 2 hafta oldu alalı HP Pavillion g6... seste cızırtılar takılmalar mause takılıyor...ve daha problem cıkaracak gıbı gorunuyor acıkcası guven vermıyor bana.. ne yapmalıyım..servıse goturmek de gelmıyor ıcımden cunku kullanmak ıstemıyorum bunu..!!!

strio dedi ki...

Amerikadan gelirken güya uygun fıyata laptop alacağım diye HP Pavilion DV 7 alma gafletine düştüm :) Bilgisayar fişte takılı iken takılmalar yaşanıyor ama ne hikmetse pildeyken sorun çıkarmıyor. Bak şu HP mühendislerine, kimsenin yapamadığını icat etmişler:)İnanın HP'den muzdarip sadece biz Türk kullanıcıları değil, HP destek sayfasında aldıkları ürünlere lanet okuyan bir sürü insan var. Kader utansın deyip sineye çekmekten gayrı birşey gözükmüyor. Servise versen onlarda yaratıcılıklarını ekleyip daha berbat ediyolar makinayı. Adamlara suç sizde değil, HP alma enayiliğini gösteren bende diye methiyelerimi düzdükten sonra gördüğüm, yeni tanıştığım herkese aman HP almayın diye öğütleyerek, hatta taciz ederek intikam almaya çalışıyorum,elden gelen bu :)

strio dedi ki...

Amerikadan gelirken güya uygun fıyata laptop alacağım diye HP Pavilion DV 7 alma gafletine düştüm :) Bilgisayar fişte takılı iken takılmalar yaşanıyor ama ne hikmetse pildeyken sorun çıkarmıyor. Bak şu HP mühendislerine, kimsenin yapamadığını icat etmişler:)İnanın HP'den muzdarip sadece biz Türk kullanıcıları değil, HP destek sayfasında aldıkları ürünlere lanet okuyan bir sürü insan var. Kader utansın deyip sineye çekmekten gayrı birşey gözükmüyor. Servise versen onlarda yaratıcılıklarını ekleyip daha berbat ediyolar makinayı. Adamlara suç sizde değil, HP alma enayiliğini gösteren bende diye methiyelerimi düzdükten sonra gördüğüm, yeni tanıştığım herkese aman HP almayın diye öğütleyerek, hatta taciz ederek intikam almaya çalışıyorum,elden gelen bu :)

Adsız dedi ki...

hp markasini gördügünüzde kacmaya bakin.ben hayatimda bu kadar ise yaramayan laptop görmedim.o kadar isiniyorki evi yakacak diye korkuyorum.sakin büyük sözü dinleyin almayin.