20 Ekim 2007 Cumartesi

HP Teknik Servis Rezaleti (!)

size HP hakkında birşeyler anlatmaya geldim, hazır olun biraz uzun. vaktim yok diyenler son 10 satıra atlayabilirler:

haziran başında HP Pavilion 5176eu model laptop almıştım. (eloy’un bu konu hakkındaki blog yazıları; may-day-may-day ve heyecandan başlık bulamadım) yaklaşık 1,5 ay kullanımdan sonra bir takım sorunlarla karşılaştım. bunlar;

  • bilgisayarın birden elektrik kesmesi,
  • windows başlangıç ekranının takılı kalması,
  • bazen hiç açılmama,
  • pille bi saatlik çalışma sonrası pilin bitmesi,
  • düşük performansla çalışması,
  • ve ekranda lekeler.

tamire gönderdim, işlemci, anakart, harddisk değişeceği için (evet ne kaldı geriye dediğinizi duyar gibiyim.) ve parçalar yurt dışından geleceği için bir ay kadar bekledim. tabi bu sırada işin hızlandırılması için defalarca görüşme yaptım.

birinci ayın sonunda, bana muadil makine vereceklerini sölediler üç gün içinde parça gelmediği taktirde. üç gün sonra ise yanlış anladığımı böyle bişeyin mümkün olmadığından bahsettiler. şikayet bildiriminde bulundum. biraz bastırınca parçalar birden bire yurtdışından geldi ve makineme takıldı. ancak o geldiği sırada ben yurtdışında olduğumdan kavuşma sürecimiz biraz daha uzadı.

seyahat sonrası makineyi aldığımda, ekrandaki sorunun giderilmemiş olduğunu gördüm. bunun yanında batarya sallanıyordu ve bilgisayarın üzerinde giden kumandası yoktu.

hiç bir yazılım kurmadan bir arkadaşımın dv4000 serisi bilgisayarı (benimki dv5100) ile (ki bir kaç aydır kullanılan ve bir çok yazılım kurulmuş olan) performans karşılaştırması yaptım. daha düşük işlemci hızına, ekran kartına, harddiske ve rame sahip olmasına rağmen benim makinemde çok daha iyi parformas verdi.

bunlarda olduktan sonra ertesi gün makinenin değiştirilmesi için görüştüm, yine bunun mümkün olmadığından, arzu edersem makineyi tekrar merkeze gönderebileceğimi söylediler. iki gün sonra kargo gönderdiler ve bilgisayarı gönderdim. ertesi gün merkez ofisten bir bey aradı beni. uzun uzadıya onunla da görüştük, yeni makine gönderseler bile aynı arızanın onda da olabileceğini tamir edildiğinde belki eski makinenin sıkıntı yaratmayacağını söyledi ama beni bu konuda ikna edemediğini çünkü işyerinde kullanamadığım hp makinemin ana kartı değiştikten sonra eski performansını vermediğini söyledim. ayrıca benim yeni aldığım makinem ikinci defa servise gitmişti. bu sırada telefon kesildi ve bir daha aramadılar.

hp’nin kalite politikasını okuduğumda müşteri ve sonuç oldaklı olduğundan, hızlı hareket edildiğinden bahsedilmiş.
şimdi geldiğim noktada,

  • ben hala kullanmadığım bir makinenin parasını ödüyorum.
  • yeni almış olduğum bir makine servise gidiyor, bir kısım problemleri yapılmadan geri geliyor ve tekrar gönderiyorum.
  • geldiğinde eksik parçayla geliyor.
  • performans açısından beklediğimin yanına bile yaklaşmıyor. (tabi ki performans burada subjektif gibi görünebilir, sonuçta her zaman için en yüksek performansı bekler müşteri diyebilirsiniz ancak benim beklentim minimum, daha düşük bir modelle kıyaslama yapıldığında daha başarılı olmasıdır.)
  • hp alırken, hp’nin marka günü, şirketimin hp ile çalışıyor olması ve yaptığım araştırmalarda servis olarak hp’nin diğer markalara göre çok daha iyi olduğunun söylenmesi gibi kriterleri gözönüne aldım. ama şimdi emin değilim.
  • makinem servisteyken amd çift çekirdekli modelini piyasaya çıkarıldı, arada çok fiyat farkı olmadan. aldığımda en üst amd modeli iken hiç kullanmadan model düştü. şimdi bu iki aylık süreç içinde paramı geri almış olsaydım biraz daha üzerine koyar şimdiki en üst modeli alabilirdim.

çözümü türkiye’de bulamayınca ekte görmüş olduğunuz yazışma serisi başlamış oldu global HP ile. ancak bu da bir çözüm getirmedi. hala para ödüyorum, kullanamadığım bir internet bağlamtım ve aksayan işlerim var. ve iki aydan fazla olmasına rağmen hala makinem gelmiş değil. yenisini bırakın eskisi bile. çünkü hala parça bekliyor!!!!

artık pes ettim ve bu süreci yayınlamaya karar verdim ve mümkün olduğunca çok ses getirerek.

teşekkür ederim, görüşmek üzere.

yazının adresi: http://www.cisday.org/2006/10/16/hp-hakkinda-birseyler/

48 yorum:

Unknown dedi ki...

Size kesinlikle katılıyorum. ve üstüne üstlük ben şahsi işlerim için kullanıorum yani ticari değil. benim çift çekirdekli ancak o da bi işe yaramıyor.Elektirik kesmedi ancak fiş girişinde cızırtılar oluor sanırım birgün elk kesecek :) Şimdi serviste henüz 4 gün oldu ancak babamın 1,5 ay beklediğini bildiğim için pek ümidim yok.henüz bir geri dönüş te yapılmadı. Hp olarak güvendim fosss çıktıı.Serviste başka bi saçmalıkla daha karşılaştım ürünü teslim ederken. teslim alırken kargoya veremeyiz dediler ancak kargoyla teslim ederseniz.bu nasıl bir mantık nasıl bir saçmalık.götürürken uygun olabilirim ancak teslim alırken uygun olmak zorunda değilim.çünkü tek yetkili servis 2 ad avrupa ve anadolu yakasında.ben bilinçli tüketici olarak HP Türkiye değil,,orjinal sayfasına yazmayı öneriyorum.Çünküü bizim ülkemizde tüketici haklarını işleten bir kurum yok.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle size katılıyorum. İki gündür hp ile uzun gorusuyorum. Müşteri hizmetlerini arıyorum her aradıgımda farklı kişi cıkıyor ve derdimi anlatmaktan bıktım. bilgisayarın birden elektrik kesmesi,
windows başlangıç ekranının takılı kalması,
bazen hiç açılmama,
pille bi saatlik çalışma sonrası pilin bitmesi,
düşük performansla çalışması bu sorunları bende aşıyorum hp dv6189eu kullanıyorum ve hic memnun degilim bu sıkıntılara ek olarak aşırı ısınmada var benim makinada. Müşteri hizmetlerini aradıgımda garanti süresinin bittigini söylüyorlar ama benim elimdeki faturada garanti süresine daha 1 ay var. Bir türlü durumumu birilerine anlatamıyorum o ona baglıyor oda başkasına bağlıyor en son goruştugum kişi fax numarası verdi onu da kimse almıyor. Görüşmelerin hepsi de kayıtlı isteyen ilgili kişi olursa onlarıda verebilirim. Buradan bende haykırıyorum. Lünfen hp almayınız.

0535 649 29 03

Adsız dedi ki...

BİR HP REZALETİ DAHA

Diyelimki hp ürününüzü dışarıdan yurt dışından almak istiyorsunuz, bence bunu dinlemeden kesinlikle karar vermeyin.

Amerikadan hp pavilion bir laptop aldım, tabi garanti felan yok. Ancak şu varki, diyelim bir sorun çıktı ve siz Türkiyedesiniz , biliyormusunuzki yurtdışından aldığınız için bilgisayarınızı servise gönderemiyorsunuz .
Evet kabul etmiyorlar ki, garanti kapsamında olsun olmasın , parasıyla bile servise kabul etmiyorlar. Benim laptopunda aşırı ısınma problemi var (ki her bir pavilionda var aman dikkat!!!! ) .
Siz olun kesinlikle HP Ürününü almadan bir kez düşünün.

Adsız dedi ki...

BİR HP REZALETİ DAHA

Diyelimki hp ürününüzü dışarıdan yurt dışından almak istiyorsunuz, bence bunu dinlemeden kesinlikle karar vermeyin.

Amerikadan hp pavilion bir laptop aldım, tabi garanti felan yok. Ancak şu varki, diyelim bir sorun çıktı ve siz Türkiyedesiniz , biliyormusunuzki yurtdışından aldığınız için bilgisayarınızı servise gönderemiyorsunuz .
Evet kabul etmiyorlar ki, garanti kapsamında olsun olmasın , parasıyla bile servise kabul etmiyorlar. Benim laptopunda aşırı ısınma problemi var (ki her bir pavilionda var aman dikkat!!!! ) .
Siz olun kesinlikle HP Ürününü almadan bir kez düşünün.

Adsız dedi ki...

bu blog u açan arkadaşa çok teşekkür ediyorum. ben bunun için ayrı bir site açmaya karar vermiştim ki bunu gördüm. inanın pavilion almak saçmalık . son günlerde o kadar çok canım sıkıldıki , bir Haber kanalından çıkacağımı söyleseler, herkesin gözü önünde bilgisayarımı yakmaya bile hazırım. Bu servis salaklığına o kadar kızgınımki , amerika hp servisine mail yağdırdım, onlardan üzgün olduğunu söylüyorlar ve çözüm bulacaklarını söylediler ama hala bir ses yok. Burdan Hp pavilion bilgisayar alacaklara umarım yardımcı olur , onlar bizim çektigimiz sıkıntıları çekmezler, hele yurt dışından bilgisayar alacaklılar için siz siz olun 3 kez düşününn.............

Adsız dedi ki...

slm hp mağdurları,böyle bir sayfa açmış olmanızdan dolayı teşekkür.4 nisan 2008 tarihinde (toshıba)almaya gittiğim yerde bilgisayardan anlayan bir arkadaşımın vasıtası ile yanlışlıkla hp pavilion dv6770 et(pavilion6700) bilgisayar aldım bilgisayarla çalışmaya başladımekranımda donma olduğunu gördüm vatan komputere geri götürdüm format attılar geri verdiler, bilgisayarı aldım tekrar ekranım donuyor,mecbur sebeplerden dolayı bi süre kullandım kendime geçici bir bilgsayar temin edip adana teknik servise bilgisayarımı verdim ,yine aynı format geri verildi ekranım tekrar donuyor ve fanından yüksesli ses geliyor tekra götürdüm yine format aldım sabah bir proğram yükleyim diyebilgisayarı açtığımda bilgisayar çöktü
tekrar götürdüm yine format alırken test aşamasında tekra donduğunu gördük bu defa ist merkeze yollayın diye ısrar ettim yollamadılar anlamadığım servisler arası kavgalı olduğunu biri birine bilgisayar göndermediklerini anladım. artık bilgisayarı aldım mecbur kargo ile ist merkeze yolladım bakalım başıma ne gelecek merakla bekliyorum .....tüm arkdaşlara kolaylıklar diliyorum

Adsız dedi ki...

slm bu siteyi hazırlayan arkadaşlara teşk.artık 2 defa değil 10 defa düşünmek lazım hp pavilion alırken benim karşılaştığım hp pavilion ları olanlarda sorunvar sorunsuz yok sanırım.onun için direk pavilion servis portalı kurmuş hp dikkateden varmı.. benim sorunum aldığım haftada anladım ekranımda donma var 4 defa servise gitti herdefasında bilgisayarıma format attılar olmadı şimdi ist merkez servise yolladım umarım başına bir işler gelmeden sağ salim elime geçer

Adsız dedi ki...

Aynen Size katılıyorum.. Banada hp iyi ..Hp güzel.. Hp şu anda en iyi markalardan biri dediler ve bende aldım hp Pavilion dv6000 fakat 1 yıl kadar sonra durduğu yerde hard diski bozuldu (sebebi bilinmiyor) garantiye gönderdim.1.5 ay gelmedi (görüşmeler sonunda ısrar sınunda bu sürede geldi ))) neyse notebook geldi geldikten 1 hafta sonra bilgisayarın başındayken ben bizzat gönderdiğim şarz aleti patladı? sağlam gönderdiğim cihaz bozuk geldi kısacası çünkü bilgisayarı ilk açışım ve sadece 1 saat notebook un açık kalması ve şarj olması sonucu bu oldu.. YANİ SİZE KESİNLİKLE KATILIYORUM...

Deniz dedi ki...

arkadaşlar ben de dv6000 magduruyum, hp teknik servisine laf anlatmaktan sıkıldım artık. Hp alacak arkadaşlar bir kez daha düşünsün. Daha önce de anakart yanmıştı şimdi de o tarz bir sorun oldu galiba fakat yekili servise gönderme konusunda endişeliyim çünkü dosyalarımı kurtarma konusunda hiç gayret göstermiyorlar! direk format atıp gerekliydi diyorlar! bunu yapan yetkili servis Antalya'daydı, Istanbul'da görüşebileceğim yetkili servis adreslerini bilen varsa bana gönderebilr mi, sanırım şansımı denemekten başka çare yok:( Şimdi Sony vaio aldım, bir daha kesinlikle Hp almayacağım.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende hp magduruyum .dv 2000 aldım .almaz olaydım .bozuldu ve servise gitti .tam 45 gün bekledim .sürekli olmadı olmadı diyip ertelediler.beklemekten ve her gun musterı hizmetlerini arıyıp ayrı ayrı kişilere derdimi anlatmaktan bıktım artık .en sonunda zaten bi tanesiyle inanılmaz kavga ettim.berbat ötesi bi servisleri var .bilgisayarın bi çok problemi vardı ve çogu yapılmadan geri geldi .lanet olsun dedim 45 gün snra tekrar göndermedim.çünkü bi 45 gün daha bekleyecek vaktim yoktu.ögrenciyim ve inanılmaz bi şekilde magdur oldum .bunları okuyupta acaba dikkate almıyolar mı orasını da çok merak ediyorum .hp almak isteyen biri olursa da asla önermiyorum !!!!

Adsız dedi ki...

Benzer olay benim başımada geldi 16.03.2007 tarihinde hp dv6143EU marka bilgisayarını aldım. kısa süre sonra servise gönderdim. Anakartı İşlemcisi ve dvd Sürücüsü değişti. Bu işlem yakalşık olarak 1Ayda gerçekleşti 6 ay 1 sene kullandıktan sonra tekrar servise gönderdim. Bu sefer takdıkları dvd sürücü tekrar bozuldu ama bu sefer yapamadılar 1.5 ay geçtikten sonra benim ısrarlı aramalarım neticesinde ürünü değiştirebileceklerini söylediler. Bende üçret iadesi istedim. Kabul edip bana bir form gönderdiler 2 ay içersinde paramın hesabıma yatırılacağını belirttiler fakat 1.5 ay geçmesine rağmen hala para yatmadı bekliyorum bu gidişle cok daha bekleyecez.

Adsız dedi ki...

Evet arkadaşlar aynı sorunlar benim başımada geldi.
2007 de bende bir dv6000 serisi aldım. bir yıl geçmeden, aşırı ısınmadan kapanmaya başladı. servise götürdüm, 40 gün civarı bekledi. defalarca aradım, yurt dışından anakart gelecek falan filan oyaladılar. sonra muadili ile değiştirdiler. velhasıl kelam bu ikinci bilg. bir yıl geçmeden aynı arızaları vermeye başladı. :)))
Yine servise yol gözüktü!!!
yine 40 gün civarı bekledim ve sonunda muadilini verdiler yine.

Şuanda elimde bulunan bilgisayarımı alalı bir yılı biraz geçti ve yine aynı sorun var. :(((
bu nasıl bir kader! yine servise gideceğim, ama bu sefer paramın iadesini isteyeceğim. Çünkü üç seferde aynı arızadan oluşan değişimlerde para iadesi yapılıyor diye biliyorum, bakalım nasip artık.
Gördüğüm kadarıyla AMD işlemciler yüzünden oluyor bu sorunlar aşırı ısınma bu işlemcinin doğasında var...

Adsız dedi ki...

Selam arkadşlar aynı sorunları bende yaşıyorum ama ben bir servis teknisyeni oldugum için kanunları iyi biliyorum notbook verdim servise çok basit bir arızası vardı dvrw çalışmıyordu 30 iş gününü bekledim ve hemen müşteri temsilcilerini aradım ve bana yini bir bilgisayar göndermelerini istedim yoksa tüketici mehkemesine başvuracagımı söyledim ve bana güzel bir model önerdiler bende onu kabul ettim simdi bu notbokkta arızalandı 7 günü kaldı artık bi üst modelini isticem

Adsız dedi ki...

PARA TALEBINDE BULUNANLAR MUTLAKA OKUSUN !!!

Arkadaslar yaklasık 4 ay once garantiye verdigim ve 30 is gununu gecen surede tamiri yapılamayan urunumun parasını aldım cok sukur. Paramı alır almazda TOSHIBA A300-1DN model bilgisayar aldım.

Garantiye verilen urununuzu takip edin ve 30 is gununu gectigi andan itibaren teknik servisi arayıp paranızın iade edilmesini talep edin sizi 3 is gunu icinde arayacaklarını soyleyecekler bekleyin aramayacaklar. 3 gun gectikten sonra hp nin kendi sitesine girip iletisimden mail atın paramızla rezilmi etmeye calısıyorsunuz gibisinden biraz sert bir mail yazın ardından size 2 gun surmeden tel gelecek ve faturanızın faksını isteyecekler bunu yolladıktan sonra size tekrar tel acıp mail adresinize bir urun gonderecekler kabul ederseniz gonderecekler ama kabul etmeyin tavsiye etmem cunku kaliteli bir urun gondermiyorlar. tekrar mail adresinize banka bilgilerinizi yazmanız icin bir belge gonderiyorlar bunu hic vakit kaybetmeden eksiksiz doldurup fakslayın ve faksı saklayın 30 gun sonra paranız herhangi bir kesinti olamdan elinize gelecektir. Bu sure icerisinde sık sık mail atın neden aranmıyoruz gibisinden yoksa yaptıgınız gorusmeler bir anlam ifade etmiyor sonuc olarak yazısmalar mahkemede delil niteliği tasıyor.
Bir diger konu sakın tuketici haklarına basvurmayın!!! cunku tuketici haklarına basvurdugunuzda urunden kullanım bedeli adı altında bir para kesiyorlar ve gunun sartlarına gore hesaplayıp uretici firma lehine karar veriyorlar ornegin benim cihazım 2,250 tl civarındaydı tuketici hakem heyeti 500tl kesilmesini on gordu adı kullanım bedeliymis elimde somut olmayan bir urunun bedelini kestiler benden ama HP bu konuda kesinti yapmadı. Su da bir gercek tabiki hakem heyetinin verdigi karar 999 tl uzerinde gecersizdir. ama mecburen once oraya basvuracaksınız karar 3 ay icinde cıkacak sonra tuketici mahkemesine basvuracaksınız (itiraz hakkınız var) buradan cıkan sonuc neticesinde icra takibi yolu ile paranızı alacaksınız falan filan yani kanuni olarak gidicem derseniz 6 ay gibi bir sure 1,5 ayda cihazın garantide olması derken yaklasık 8 ay paranızı ve cihazınızdan mahrum kalacaksınız. Bence HP ile dogrudan temas kurun ve gorusmelerde habire tel acmak yerine devamlı mail atın hem masrafsız hem de 3 gun sonra kanuni bir surec gerektirirse yazılı kaynak her zaman delil teskil eder. Sakın garanti fislerinin hic birini atmayın cunku 2 kez yada 3 kez gittigini ancak oyle ispat edebilirsiniz.
Tum magdur arkadaslarıma simdiden gecmis olsun dileklerimle, umarım sizde bir gun paranızı alabilirsiniz. Birde urununuzun onarımı 1 hafta icerisinde yapılmadıysa ve yurtdısına siparis verdik diyorlarsa bos yere telefon acıpta masraf etmeyin cunku 30 is gununu geciyor bu urunlarin temini sizede 30 is gunu gectikten sonra gelin alın denirse kabul etmeyin cunku paranızı alıp daha iyi bir makina alabilirsiniz saygılarımla.

elktrnk teknikeri dedi ki...

mrb arkadaslar şu an formatlanmış bir hp dv5-1212 serisinden yazıyorum bu yazıyı ve yine bildik sorunlar 4.5 saatte yakın formatlanma evresi geçirdekten sonra sevinçle açtım makineyi ilk 5 dakikka müthiş bir performansla çalıştı hakkını yemeyelim lakin sonra yavaş mikro dalga fırın edasına geldi sistem boşta olduğu halde yani kendine ait programlar açık oldugu halde elektronik teknikeri oldugum halde kullanmakta buyuk zorluk cektiğim bir makinedir özelleklerine baktığınızda sizi cezbedebilir ama sakın aldanmayın. adamlarda nasıl bir zeka varki işlemcisi amd turion 64 bit olan makineye 32 bit vista kurarlar.
Heleki o egsozundan çıkan kış aylarında içinizi ısıtacak çay demlenize yardımcı olacak ısısı.ben ilk işim sabah arayıp yetkili merciye güzel bir şekilde izah edip derdmi anlatacam yok anlamzlarsa tüketici haklarında alıcam solugu ve oda olmazsa gidip benzin döküp yakıcam makineyi servisin önünde gerçi benzine ne hacet
kendisi zaten doğal yanıcı madde :)
size tavsiyem hpden uzak durun nesi var nesi yoksa

ismail dedi ki...

kesinlikle yazdıklarınızın hepsi hislerime tercüman oldu.kullandığım laptop dv5-pavilion ,yaklaşik 2 ay kullandım sonuç olarak garantiye kargo ile yolladım ,yaklaşık her gün arıyorum hapsi farklı şeyler söylüyor.bilgisayarımın akıbetini merak ediyorum

iso dedi ki...

kesinlikle yazdıklarınızın hepsi hislerime tercüman oldu.kullandığım laptop dv5-pavilion ,yaklaşik 2 ay kullandım sonuç olarak garantiye kargo ile yolladım ,yaklaşık her gün arıyorum hapsi farklı şeyler söylüyor.bilgisayarımın akıbetini merak ediyorum

Adsız dedi ki...

HP pavilion sahibyim bahsetmis oldugun sorun bende de olustu kısa bır sure sonra teknık servıse teslim edeciğim ancak okudugum bır cok sıkayet var teknık servısle ılgılı....hp aldıgıma gercekten pısmanım bu ılk ve son oldu...

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim bu site için.çözüm olur mu bilemem ama içim o kadar dolu ki bir nebze boşalmış olacam.

vanda yaşıyorum.bende pavilion magduruyum.dv2190ea model dizüstü bilgisayarım var.garanti süresi yaklaşık 5 ay evvel bitti.garanti süresi bittikten 1.5 ay sonra bilgisayarda calısırken birden ekran karanlık oldu.dikkatlice baktıgımda sayfaların calıstıgını lakin ekranın karanlık oldugunu farkettim.teknosa dan aldıgım için teknosa ile görüşmem neticesinde bana bir telefon numarası verdiler.ilgili numarayı 1 hafta boyunca kesintisiz aradıktan sonra sürekli yeni kişilere telefon baglantı engelini aştıktan sonra telefondaki kişi bana ekran fluresanlarında sıkıntı oldugunu ve teknik servise gönderilmesi gerektigini söyledi.bende en fazla 1 ay kalır umuduyla bilgisayarımı yolladım teknik servise.yaklaşık 2 ay sonra bilgisayarım geri geldi.çok sevinçliydim.eve gidip bilgisayarımı actıgımda ekranın bir yarısının çok aydınlık diger yarısınında karanlık oldugunu farkettim.ayrıca ekranı kapadıgımda bilgisayarım bekleme moduna geçmiyordu ve sarj kablosu cekildiginde tasarruf moduna da gecmiyordu.şaşkınlık ve kızgınlıkla bilgisayarı geri gönderdim.yaklaşık 1,5 ay sonrada bilgisayarım hkda beni aradılar ve arızanın daha büyük çaplı oldugunu söylediler.ekranın degişmesi gerektigi filan.bende bilgisayarımı hemen bana geri gönderin lanet herifler diye azarladıktan 1 hafta sonra bilgisayarımı kargodan aldım.2 yıl evvel yaklasık 2.700 TL ücret ödeyerek satın aldıgım bu bilgisayar suan evde yatıyor.ekranın yarısı karanlık yarısı aydınlık.akabinde gidip toshıba marka bilgisayar aldım kendime.taş gibi masallah her sekilde kullanışlı belki tasarımı hp kadar güzel degil ama laptop alınacaksa toshıbadan baska da alınmaması gerektigine en güzel örnektir.bilgisayar alacak her arkadasımada hp dısında bir bilgisayar almasını öneriyorum.ve hepte önerecem.çünkü hp canımızı yaktı.

Adsız dedi ki...

HP Pavilion kadar rezalet bişi görmedim hayatımda! Pili desen anca yarım saat gidiyor,3-4 ayda bir bozuluyor,HP servisleri zaten ayrı bir dert.Bence artık bişiler yapalım yolsa sinirden bilgisayarı kendim parçalicam.(tabi servisten gelebilirse)

Adsız dedi ki...

Ayrıca gördügüm kadarıyla HP Pavilion kullananların çoğu fan dan gelen o acayip sesten şikayetçi.Ne hikmetse garanti süresi dolar dolmaz fanından içinde yaratık yaşıyormuş gibi sesler gelmeye başlıyor.Bana bu bilgisayarı düşürmüşsünüz dediler bide! Ne düştü ne bir darbe aldı, sadece inanılmaz dandik bir bilgisayar zaten sorun o.

Adsız dedi ki...

2000 lira verip aldıgım pavilion garanti bitmesi nedeniyle yaptıramıyorum..bu bilgisyarı yapan yayında ve yapımda emegi gecen kim varsa dinini imanını sikeyim..annesini anneler gününde sikeyim hepsinin

Adsız dedi ki...

HP PAVİLİON DV6000 EKRAN KARTI ARIZA ÇÖZÜMÜ,(1 UZUN 2 KISA BİP SESİ) BİLİNİYORKİ HP BİLGİSAYARLARIN HEPSİ PROBLEMLİ ÖNCELİKLE HİÇ ALMAYIN DİYEREK ÇÖZÜME GEÇELİM..BİLGİSAYARI ALIP YATAĞA KOYUYORUZ VE ÜSTÜNE YASTIK ÖNÜNE VE ARKASINADA YOTGAN KOYARAK HAVA ALMASINI ENGELLİYORUZ..BU SÜREDE HP LAPTOP ELEKTRİKLE ÇALIŞIYO VE AÇIK OLMALI VE BATARYA SÖKÜLMÜŞ OLMALI..BİLGİSAYAR YAKLASŞIK 20 DK. BU ŞEKİLDE BEKLİYO VE AŞIRI ISINMADAN KENDİ KAPANIYO ZATEN KAPANMAZSA SİZ KAPATIRSINIZ..NEYSE DAHA SONRA LAPTOPU AÇIYORUZ VE BİP SESİ HİÇ GELMEDEN EKRAN AÇILIYOR..BURDAKİ İŞLEMİN MANTIĞI ŞUDUR,EKRAN KARTI ÇİPSETİ ISNMASI SAĞLANARAK LEHİMLER GENLEŞİP TEMAZSIZLIK GİDERİLİYOR..BU İŞLEMİ BİLGİSAYARCI YAPSA 75 TL ALIR ÇİPSETİ DEĞİŞİRSE 150 TL ALIR ANAKARTI DEĞİŞMEK ZORUNDA KALIRSA 350 TL ALIR..BİZ BEDAVA ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ..%90 HP LAPTOPLARDA BU İŞLEM İŞE YARIYOR VE 1 DE TAVSİYE LAPTOP AÇILINCA Bİ SOĞUTUCU ALIN ALTINA KOYUN,BÖYLECE DAHA UZUN ÖMÜRLÜ OLUR..TEŞEKKÜRLER BYE.

Hakan SÖZGEN dedi ki...

Alla alla bende de pavilion dv2000 serisi var. Beşbuçuk ay önce askere gitmeden önce garantisi bitmişti ve çalışıyordu. Aksiliğe bak askerden geldim bi açayım dedim bir uzun iki kısa bip sesiyle karşıladı beni. Herifler öyle bir ayarlamışlar ki tam garantisi bitti derken cihaz arıza vermeye başladı. Amd falan da değil intel almıştım amd lerin sorunlu olduğunu biliyordum ama aynı kaderi benimki de paylaştı. Hp servisiyle irtibata geçtim adamlar arıza tespiti için bilmem bu kadar parça deişimi için bilmem bu kadar para tutacak dediler garantisi bittiği için. Yok dedim ben de çanta omuzumda başka servislerde gezdim durdum. Bugün bitanesi sırf anakart tamiri için 275 tl istedi. Onaylamadım. Yukarıda bi arkadaş yastık yorgan koyarak sorunu çözdüğünü söylüyor.Hocam dediğin yöntemi youtube de izledim. Eğer gerçekten olacaksa, sakata gelip daha fazla ziyan bırakmayacaksak denemek istiyorum daha doğrusu denemekten başka çare yok gibi görünüyor. Destekleriniz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

sabah saat 06.37 gözlerimi açtım ve bilgisayarım neden açılışından 5 dk sonra kapanıyor,neden bu kadar ısınıyor diye merak etmeye başladım. ve yorumları okumaya başladım. benim bilgisayar amd çift çekirdekli ati ekran kartlı bir 1270et. cihazı alalı daha 8 ay olmadı.sanırım tavsiyelerinize uyarak bilgisayarın parasının ödenmesini isteyeceğim.

cad111 dedi ki...

Arkadaşlar hp servis sorunu her zamanki gibi devam ediyor.Çağrı merkezi fln kimse bu işlede ilgilenmiyor artık birşeyler yapılmalı.Ben facebook üzerinden hp'yi kötüleyen bir grup açtım ve tüm hp magdurlarını oraya bekliyorum yeteri kadar sayıya ulaşırsak şikayetimizi duyurabiliriz.


http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=104604532926788&v=wall&ref=mf

Adsız dedi ki...

SLM
HP pavilion dv 6000 notebook kullanıyorum. Daha doğrusu kullanamıyorum. Aldığım günden beri sorunları bitmedi. HP servislerinin durumu da arkadaşların belirttiği gibi ortada. O yüzden yeni bilgisayar alacak arkadaşlar, lütfen HP'den uzak durun. Ve kesinlikle çok pahalı bir bilgisayar almayın. Hepsi aşağı yukarı garanti süresi dolunca bozuluyor.

nokia_my dedi ki...

herkese slm
benim de hp pavilion marka laptopum var en son aldigimdan cok memnunun herseyi mükemmel calisiyo(bu sene aldim) ama benim burda söylemek istedigim sey baska ben su an viyanada yasiyorum laptopuda burda aldim eger bilgisayarinizda bi sey olursa burdaki servis yeni gibi yapiyor ve 3 defa servise gönderdikten sonra isterseniz bilgisayari geri iade edebilir istersenenizde paranizi geri alabilirsiniz ne kadar süre gecerse gecsin 2 seneye kadar geri veriyolar.türkiyedeyken 2 defa hp laptop aldim pek cok sefer servise gönderdim bu türkiyede ki hp nin servis haklarini alan o.... cocuklari tam olarak insanlara haklarini vermiyorlar tabi birazda insanimizin billmemesinden faydalaniyor picler türkiydeyken garanti cercevesinde olan bilgisayarlarimla rezil oldum tamir edemediler demiyim etmediler tanidigim birisine para ödeyip yaptirdim sonrada sattim ne yapiyim hp aslinda iyi bi bilgisayar ama buluundugu ülke ve servis önemli buradan garantim oldugu halde yardimci olmayan ve insanlari zor durumda birakip markalara da zarar verenn kendini patron zannedip kimsenin isini görmeyen ve ona uyan iscilerinin hepsinin sülalesini s.ikm....... Allah hepsinin belasini versin onlarida yardimsiz zor durumda biraksin serefsiz adi köpekler Allah belalarini versin o... cocuklari ..

Adsız dedi ki...

merhaba bende hp magduruyum, aşırı ısınma probleminden tutun batarya sorunu, windows seven yüklemeden önce webcam ve mikrafon ve wireless sorunu ve daha sonrasında 3 defa değişen chipset sorunu... saymakla bitmez.. kesinlikle hp almayın alanları dururun. ben pc nin ömrü bitsin diye bekiyorum. sonra hiç durmıcam başka bir markaya geçicem...

antalya dedi ki...

slm arkadaşlar
benimde asus f50sv makinam vardı erkanda sorun oldu yapıldı geldi sonra anakartta sorun oldu 1 ay iş gününde parça gelmediği değişim yapıldı para iadesi yapıldı.

arkadaşım 2 aydır bekliyorum dedin 30 iş gününde yapılmayan pc nin otomaik olarak değişimi yapılması lazım.

Adsız dedi ki...

Bende pavilion dv6 var ben bu markanın türkiyede çalışan tüm personelinin anasını avradını sikiyim. İnsanda biraz ar namus olur aq gidin paranızı doğru düzgün yerde kazanın bu hp nin yaptıkları bitmez bilgisayar 6 aydır servise gidip geliyor doğuranlarını sikim ben bunların ben derimki toplanalım aq ondan sonra basalım hp yi o müşteri temsilcilerine bi sopa dayak atalım bakalım nasıl oluyor. Para verirken alırken iyi sonrası bok aq emiiii böyle işin yarın tüketici mahkemesine gidiyorum. aklı olan hp almaz aklımı sikiyim ben.

Adsız dedi ki...

HP DUYUYORMUSUNUZ ŞİKAYERTLERİ YOKSA DUYMAMAZLIKDANMI GELİYORSUNUZ
DEMEKKİ BUNDAN SONRA HP KULLANMAMAK GERKİYORMUŞ ALDIĞINIZ PARALAR İLAÇ PARASI OLSUN BUKADARDA İNSANLARIN CANI YAKILMAZKİ MADEM BU ÜRÜNÜ ÜRETİYORSUNUZ SATTIĞINIZ MALIN ARKASINDA DURUN HAKKINI VERİN NE FABRİKALAR VAR MARKA VERMİYECEĞİM ADAMIN BİRİ MİLYARLARI DÖKÜP ARABA ALIYOR ALDIĞI ARABAYA TÜP TAKTIRIYOR VE BUNU DUYAN FABRİKA ALARMA GEÇİYOR BENİM ÜRETİĞİM ARABAYA SEN NASIL TÜP TAKTIRIRSIN GEREĞİYLE ARABANIN İKİ KATI FAZLASINA ARABA SAHİBİNE VEREREK ARABAYI GERİ ALIRLAR DUY HP OĞLU HP NELER VAR SENDE UYU EL AT ŞU İŞE İSTERSEN

Faik dedi ki...

2009 Ağustos ayında HPPAVİLİON DV6 1210 ET Notebook aldım.İhtiyaç duymadığımdan 2011 şubat ayına kadar kullanmadım.Bu tarihte sadece interneti kullanmak amacıyla vınn aldım ve bir ay boyunca bazı günler 1-2 saat internete girdim.17.03.2011 günü internetteyken ekranın sağ üst köşesinde mercimek büyüklüğünde siyah leke oluştu.Ekranda izlerken aynı köşenin 1-2 cm yakınında başka bir leke daha oluştu.Bunun üzerine 18.03.2010 tarihinde Ankara özveren sokaktaki hp servisine götürdüm.22.03.2011 de beni aradılar ve bana hiç utanmadan ekrana sert bir cisimle vurmuşsun , düşürmüş veya kapağını çok sert kapatmışsın gibi suçlamalarda bulunup bende 460 TL istediler.Garantisi dolmayan bir cihazı 460 TL karşılığında onarmak istediklerini söyledikleri yetmezmiş gibi birde beni çocuk gibi suçladılar.İstanbul 4440307 yi aradım sözde araştırıyoruz diye beni 10 gün oyaladılar ve birkaç kez aramadan ve mail attıktan sonra 28.03.2011 de telefonla beni arayarak aynı şekilde bilgisayarın kullanıcı hatasından kaynaklandığını söylediler ve aynı parayı istediler.Şok oldum demekki hp nin genel politikası bu. Arıza ne olursa olsun önce tüketiciye yıkacaksın eğer basit ve ucuz bir arızaysa göstermelik garanti kapsamında yapacaksın.Bunu bilmeden hb adına aldanarak aldım pişman oldum ama neye yararki okadar parayı kaptırdıktan sonra. Bilinçli bir tüketici olarak her konuda hakkımı arayacağım ve buna benzer Yurt içi ve Yurt dışı sitelerde paylaşacağım yapılan bu soygunculuğu.5319562074

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben bilgisayarımı yaklaşık olarak 2 yıl önce alddım.PAVİLLİON DV5-1210 et modelini kullanıyorum.bundan yaklaşık 3 ay önce GARANTİ süresinin dolmasına 3-5 ay kala,bir pil sorunu yaşamaya başladım.pilin aniden bitmesi,aşırı ısınması buna benzer pil ile ilgili sorunlar yasadım.hemen hp müşteri hizmetlerini aradım,sorunumu anlattım ve beni teknik servis bölümüne yönlendirdiler teknik servisdeki arkadaş beni oradan yönlendirip bilgisayarımda bazı işlemler yaptırdı ama sonuc alamadık ben 4 gün üst üste arayarak farklı 4 teknik arkadaş ile görüştüm ama sonuç alamadık ve Benim HP ye kaydımı yaptılar,sonra pilimin degiştirilmesine karar verdiler.Yaklaşık 45 gün sonra pil geldi.Şuan bilgisayarımı sorunsuz kullanıyorum ve çok memnunum.

Adsız dedi ki...

malesef suan bende aynı derdı yasıyorum bu kadar magdur var ve hp hıc bısey yapmıyor!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende 1 yıl öncehp marka diz üstü aldım almaz olaydım ilk 1 ci ayda ekran kayması falanservıse yolladım elsidi kablosu arızalımıs degısmıs yollandı bana geldı sorun aynı tekrar servıse yolladım bu sefer ekran kartı degıstı geldı 1 ay kadar kullandım sorun yineledi bu sefer servıse yolladıgımda ana kart degıstı geldı ama degısen bişey yok sorunlar aynen devam servısı yıne aradım yolladım pcyi 4 cu kez oldugu için degısım talebınde bulundum aman allahım bulunansenmısın bana gelen cevap ana kartta ve klavyede sıvı teması tesbıtı garanti dışı kullanıcı hatası dendı hepsı bukadar ürünüsatana kadar ama bin pişmanım kımsenın buduruma düşmesını ıstemıyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

Burada yazılan yorumların yüzde yüzüne katılıyorum ve destek veriyorum hp pavillion v6770 dizüstü bilgisayarımı bir ay önce almış bulunmaktayım keşke almadan önce biraz araştırma yapsaydım bu markayı bana öneren 3 arkadaşımın ve bu bilgisayarda emeği geçen herkezin allah belasını versin diyorum Toshiba, Sony ve hatta Asus, dell modelleri dururken bu markaya beni itenlerin allah cezasını fazlasıyla versin inşallah giden paramamı yanayım yoksa kullanamadıgım bilgisayarıma mı, oynayamadığım oyunlara mı, seyredemediğim filmlere dizilere mi yanayım bilemedim, lütfen burada yazılan tüm yorumlara ve benim yorumumu dikkate alın HP ve HP PAVİLLİON kurbanı olmayın! HP almayın ALDIRTMAYIN!

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
HP PAVİLİON DV6000 EKRAN KARTI ARIZA ÇÖZÜMÜ,(1 UZUN 2 KISA BİP SESİ) BİLİNİYORKİ HP BİLGİSAYARLARIN HEPSİ PROBLEMLİ ÖNCELİKLE HİÇ ALMAYIN DİYEREK ÇÖZÜME GEÇELİM..BİLGİSAYARI ALIP YATAĞA KOYUYORUZ VE ÜSTÜNE YASTIK ÖNÜNE VE ARKASINADA YOTGAN KOYARAK HAVA ALMASINI ENGELLİYORUZ..BU SÜREDE HP LAPTOP ELEKTRİKLE ÇALIŞIYO VE AÇIK OLMALI VE BATARYA SÖKÜLMÜŞ OLMALI..BİLGİSAYAR YAKLASŞIK 20 DK. BU ŞEKİLDE BEKLİYO VE AŞIRI ISINMADAN KENDİ KAPANIYO ZATEN KAPANMAZSA SİZ KAPATIRSINIZ..NEYSE DAHA SONRA LAPTOPU AÇIYORUZ VE BİP SESİ HİÇ GELMEDEN EKRAN AÇILIYOR..BURDAKİ İŞLEMİN MANTIĞI ŞUDUR,EKRAN KARTI ÇİPSETİ ISNMASI SAĞLANARAK LEHİMLER GENLEŞİP TEMAZSIZLIK GİDERİLİYOR..BU İŞLEMİ BİLGİSAYARCI YAPSA 75 TL ALIR ÇİPSETİ DEĞİŞİRSE 150 TL ALIR ANAKARTI DEĞİŞMEK ZORUNDA KALIRSA 350 TL ALIR..BİZ BEDAVA ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ..%90 HP LAPTOPLARDA BU İŞLEM İŞE YARIYOR VE 1 DE TAVSİYE LAPTOP AÇILINCA Bİ SOĞUTUCU ALIN ALTINA KOYUN,BÖYLECE DAHA UZUN ÖMÜRLÜ OLUR..TEŞEKKÜRLER BYE.

bu adamin dedigini yapmayin ekran kariniz gider benden soylemesi

Adsız dedi ki...

Dv6'nın Fanı bu kadar çabuk toz tutmasına rağmen bilgisayarın neredeyse tamamen sökülmeden fanın temizlenememesini anlamıyorum. Mühedislerin yaptığı bir ürün böyle olamaz. Resmen akıl tutulması.

Bu arada garanti bittiği hafta gerçekten makina çalışırken gürültüye başladı.

Web sitesine bakıyorum ne hikmetse etrafımdaki tüm servisler pavillion hariç hizmet veriyor. Anlaşılan HP pavillion serisini gözden çıkarmış.

Bir daha HP almayı düşünmüyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Ucuz birşey alsam dert etmezdim. İçime oturdu verdiğim para.

Unknown dedi ki...

PC min öz: İ7 İŞLEMCİ 2GB EKRAN KARTI 8 GB RAM VS.. PC öz çok iyiama tırk pc en dandık oyndabile kasıyor. pc yi açamıyorum bile...
ram yandı oçç lar açık adres vermemiş bile garantiiçin...
bide benim pc model ''pavilion'' bakmıyorlar bu modellere

Unknown dedi ki...

arkadaşlar bir hp bilgisayar görmek istemiyorum...evimde 2 tane hp laptop, işyerimde kullandığım masaüstü hp...artık hiçbirini görmeyi bırakın elime almak istemiyorum...en son aldığım hp dört çekirdek pavilion G6 laptopta öyle bir sorun var, bir türlü hp teknisyenleri yapamıyor...2 kere Ankara servisine, bir kere İzmirde yeni açılan servise gitti...cihazı göndermek zaten zor, almak istemiyorlar...2 kere internet üzerinden bağlandılar yine yapamadılar...Fransadan işletim sistemi cdsi geldi, oda 1 ay sürdü, yine olmadı...parça bile değiştirmiyorlar...cd için geçen 1 ay süreyi garantiye dahil etmiyorlar...telefon ve internet ile bağlandıklarını garantiye dahil etmiyorlar...cihaz servise gidiyor her gelişinde işletim sistemi yükleyip yolluyorlar...Ağustos ayının 25inden bu yana hatayı yapamadılar...ne yapacağım bilmiyorum....bir daha hp marka bilgisayar mı tövbe...almayacağım, alanı görürsem de yalvaracağım almasın diye elimden ne gelirse yapacağım...bıktım...lanet olsun hp...

Adsız dedi ki...

Kesinlikle rezalet. neden derseniz diger markaların teknik servislerine kıyas ile. asus urununuzu aynı gun icerisinde bile teslim edebilir iken daha bugün verdigim laptopun kıytırık fanını turkiyenin baskenti olan ankarada degistirecek adam olmadıgını, bu isi istanbulda yaptıklarını soyleyip 1 hafta sonra urunun gelecegini soylediler. parcayı ver evde mutfak masasında yapayım diyecektim. koskocaman ankarada kıytırık bir parca degistiremiyor adamlar. internet sitesinde de tonla musteri memnuniyeti kalite farkı diye palavra sıkarlar inanmayın.

Adsız dedi ki...

Bende iyidir diye bu markayi aldim ama aldigima bin pisman etti beni .yetersiz teknoloji ile yapilmis marka asiri isidan bacaklarim kizardi bir gun dayanamayip kirdim.kesinlikle bu markayi tavsiye etmiyorum alacaklar sakin uzak durun lanet olasi hp.simdi arkadaslar hepimiz bikmisiz bu hp den yapacagimiz bir sey var oda omrunuz yettigince bu markanin rezilliklerini her yerde anlatmak internette ozellikle bunu kendinize gorev edinin.boylece yediginiz kazigin acisini cikarirsiniz burayi hazirlayan arkadasa tekekkur ederim

Unknown dedi ki...

13.09.2013 de kı lanet olsun o gune eylulden berı bugun 18 ocak 2014 hala duzelmedı tam 4 kere servıse gıttı..bır kere recovery yapıldı bırınde fan degıstı ıkı kere hard dısk degıstı hala duzelmedı g6 pavıllıon hp almayın su anda hala parasını oduyorum ve 18 ay daha odemeye devam edıcem !!! lanet olsun pazartesı son kez arıycam artık baska pc tamırcılerıne goturucem belkı garantı kapsamı dısına cıkıcak ama belkı bı umut kullanabılırım aldıgım lanet pc yı !!

Unknown dedi ki...

ayrıca dısk degıstırdık dedıler ..sımdıde cızır cızır ses gelıyor bence hp servıstekılerın pc den anladıklarını sanmıyorum bence onlar tekrar temel pc kursuna gıdıp pc nasıl acılır kapanır onu ogrensınlerr !!

Adsız dedi ki...

Dedim su hd si bozuk hp ye ubuntu kurayim dedim usb ye yukledim oldu.bilgisayarda denemekmi istersin yoksa yuklemekmi diye .hd olmadigi icin deneyelim dedim .ama gel gorunku bu ubuntu gibi dandirik isletim sistemi gormedim zirt pirt hata cokmeler basladi ubuntuyu tavsiye etmiyorum .dedim bunu sd karta kurayim tam 6 saat sonra kafayi yiyerek bunu sd karta kurdum simdi boottan baslatayim dedim gel gorunku karti tanimadi hp baslattiramadim ya sabir dedim.sonra usb den takilalim dedim .hanima dedim ben bunu kiracagim oda kirma etme falan dir dir etmeye basladibu laptopu aldim laminata dogru firlattim gider ayak laminat cizildi.dedim yeter artik bundan cektigim ise yaramaz bigisayar hd bir guzel cekicle kirdim .sonrada cekicle hp ye giristim cami klevyeyi dagittim oh be icim rahatladi yillarca bana cektirmisti inanin rahatladim lanet hp.attim gitti bir daha ne alirim nede yuzune bakarim 800 euro cope gitti saglik olsun gun gelir baska marka alirim.ama sunu diyeyim kirarken insan zevk aliyor.:-)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende de hp pavilion g6-2212et var 1.5 sene oldu alalı ve son 1-2 aydır wifiye bağlanmasında sıkıntı çıkıyor. evdeki modemi görmüyor(modemde sorun yok çünkü evdeki telefonların hepsinde görünüyor) sürekli sınılıya düşüyor bazen bilgisayarı ilk açar açmaz bağlantı yok diyor. 2-3 kere yeniden başlatınca interneti görüyor servise götürmeli miyim yorumlardan dolayı gözümde korktu açıkçası.

Adsız dedi ki...

hp aldim bin pisman oldum isidan bacaklarimi kizartti internette gezinemez oldum .dogru duzgün programlar calismiyordu pil dayanmiyordu.artik beni sinir hastasi etmisti-bir gün kaldirip attim ve aldim elime cekici param parca ettim lanet marka kirdim kurtuldum.sakin almayin hp birakin yanindan gecmeyin.kendinize bir görev edinin markayi her tarafta kötüleyinki baska insanlarda madur olmasin.yasadigim surece bu markayi insanlara almamalari gerektigini anlatacagim.taki bu hp batana kadar.