19 Ekim 2007 Cuma

HP Notebook Arıza Üstüne Arıza Çıkarıyor

Aralık 2006'da Hp dv6000 serisi laptop aldım. İsmine kandım. Almaz olaydım. İlk aldığımda sesle ilgili sorun çıkardı, sonra düzeldi. Ama artık sorunları bitmiyor. Çok fazla ısınıyor, o kadar ısınıyor ki mouse kullanamıyorum, elim yanıyor. Wireless kayıplarda, açılmıyor. Bluetooth gidip geliyor. Asıl mesele sess yok sess.

Gold’a götürdüm, yazılımdan dediler. Baştan yükledik, yok gene olmadı. Neymiş efendim hoparlörü patlakmış. Nasıl oluyorsa? Sesli kullanmadığın bir şeyin nasıl hoparlörü patlıyor anlamıyorum. Açma kapama tuşu basmıyor, zor açılıyor.
Bu seri artık üretilmiyor. Herkes aynı dertlerden muzdarip.

Sorunları olup da servise gönderenler daha kötü bir halde geri geldiklerini söylüyorlar. Servisle ve Hp ürünleriyle ilgili olumlu bir şey söyleyen tek kişiye rastlamadım. Ben daha alalı 10 ay olan 2500YTL verdiğim bu lanet notebook u servise göndermeyi kesinlikle düşünmüyorum. Sorun bir değil iki değil.

Madem servise gönderecektim daha 10. Ayında gider 2. El alırdım, ne diye gidip de o kadar para bayıldım? Hp beni maddi manevi zarara soktu. Bütün işlerim aksadı. Tüketici haklarına gideceğim, hallolmazsa mahkemeye vereceğim. En iyi reklam insandır derler. ^^

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı sorun bende de oldu...lanet olsun okuduğum her şikayette kendi durumumu gördüm!!
Tamir ettirsem vereceğim ücret fiyatına yeni laptop alırım kahretsin!
Bir daha asla hp almam.

Adsız dedi ki...

arkadaslar benımde bılgısayarımda aynı sorunlar. su an teknik serviste bir daha hp marka birşey alırsam...

100CC dedi ki...

Selamlar..
Bende de dv6000 ayni problemler..
Bu site aracaligi ile bir yol planlayip birlikte mahkemeye basvuralim.. Ne dersiniz?

Adsız dedi ki...

o hp nin anasını bacısını sikeyim orospu cocukları sattı millete bozuk pavilion bilgisayarları aynı and arkadasla laptop aldık her ay hp sevindeyiz..sırayla bozulup duruyo..hp nin ansını sikeyim simdi garantide bide yaptıramıyozda yatıyo evde laptop kanını sikeyim hp

ercel dedi ki...

merhaba;
burada görüyorum ki çok fazla yorum yazan yok, aslında ben şuna eminim ki tüm Hp pavilion kullanıcıları mağdur, Hp markasına güvenerek şirketimize yaklaşık 30 adet Pavilion aldık 30 tanesinde de problem yaşadık, şimdi bir çoğu hurdaya ayrıldı, yaptırsak yenisi fiyatına geliyor, benim onlarca Hp servisine şikayetim oldu fakat bir sonuç çıkmadı. bence herkes duyarlı olmalı ve hp ye tepki olarak cihaz almamalı

Adsız dedi ki...

aynı olay bizdede var 10 adet şirkete aldık 10 da patladı en azından ben pc tamiri biliorum 30 adet alan arkadas bnmle temasa gecsin 30 pcden 10 tane cıkar hurdalarını alırım by.59@hot.com

Adsız dedi ki...

bu uretimin sorumlulari umarim rahat uyuyamiyordur bende ayni sorunlari yasadim ve suan yeni bir bilgisayar almak zorunda oldugum icin hp ye lanet ediyorum.zaten hp pavilion sayesinde layigini buldu. birdaha hp? mi bedava verseler almam ve cevremdeki hickimseyede aldirmam.

Adsız dedi ki...

ben de hp almayı düşünüyordum,adına kanarak..ama vazgeçtim.

Adsız dedi ki...

ahahha rakip marka promotörleri yazıyor bunları siizde yiyorsunuz dimi :) tabiiki hp her zaman hp senelerdir kullanıyorum tık yok , pavilin computer is personal again

Adsız dedi ki...

18 Nisan 2011 tarihli yorumun sahibi gerizekalı kardeşim,
istediğin anda teknik-servis kayıtlarını sana göndereyim , istersen buradaki kişiler de sana teknik servis kayıtlarını göndersin , hatta google'a dv6000 serisi yaz bakalım ne göreceksin?
*aşırı ısınma ve kapanma / değiştirilmesine rağmen yanan chipset
*wireless problemi
ve inşallah ama inşallah zor bir durumunda 1600-2000 dolar para verdiğin bir elektronik eyşan aynı problemi sana çıkartır da göt gibi ortada kalırsın ve senin gibi bir dangalak ta "aaa ben aldım bişey olmadı yalan söylüyor rakip marka promotörü bunlar" der..

Adsız dedi ki...

Ben de aynı mağdurlardanım, o kadar az kullandımki henüz bir çizik bile yok ama gelin görünki fazla ısınma probleminden yanmış . En iyisi olsun birkez alıyorum diye düşünüp o kadar taksit ödedim. HP aldığım için çok ama çok üzgünüm. Şu an ablamın pc sinden kampanyalı pc lere bakıyorum:((
Neslihan Demirkesen

Adsız dedi ki...

Hi there to eνery one, the contents present at this websіte are really aωesome for peоplе experience, ωеll, keеp up the good work
fellows.

My homepage ... http://Gazeteoku.Ws

tt dedi ki...

Anani skiiiiiiim hp..2000 lirayi çöpe attim resmen..laptop evde yatiyo

Unknown dedi ki...

Hp aldırtmayın almayın bendede var şu an açılsın diyr brkliyorum yarım saat oldu mavi ekran hataları bitmedi oyun oynarken kapanıyor falan ta analarını sikeyim 2200 lira tq analarını sikeyim orospu çocukları sizi bozuk malları satıyırlar direkt bozuk olarak satıyorlar sonrada yapamıyorlar anasını siktiğim çocukları hp alanaa engrl olmayanında anadını sikeyim